Aktiesnakken — Januar 2012
-
-
så længe man respekterer hinanden, så er der plads til både daytradere og analytikere, bankfolk og studerende, akademikere og halvstuderede røvere.
-
enig igen benny.
-
det er jo et daytrader perspektiv, som koliderer med vores andres lidt længere briller
-
elite er et positivt udtryk herinde, ingen jantelov
-
ja, det må jeg erkende at der er kommet meget af de sidste måneder, men anser det som en naturlig følge af EIs ændringer og aktiespillet med nye "aktiespillere", som ikke nødvendigvis handler med de rigtige. Tror og håber det stille og roligt falder i sig selv, når flokken er indlemmet

-
niveauet bidrager man selv til aktivt, der er ingen der bringer det nedad. Jo flere der bidrager, jo mere information. Sålænge vi holder fast i at man har lidt netikkette med trådene og ingen personangreb, så er vi godt på vej
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
opstår der nogen udfordringer undervejs - de skal bare takles bedst muligt