Aktiesnakken — December 2011
-
Aspekulant.... Den er oppe og snuse til dens opadgående trendkanal, men har ikke formået at komme op i den igen. Det kunne indikere yderelige fald. Købssignal er først givet ved brud af nedafgående modstandslinje.... Eller og brud på RSI og slow stoc.
Jeg ligger lige et chart ud til dig -
ok tak for det - jeg venter jo også stadig på en annoncering af prisstigninger fra dem

-
link til deres insider køb http://phx.corporate-ir.net/phoenix.zhtml?c=149203&p=irol-sec
-
Så er det lagt ud
-
PI har slået alle sine gamle rekorder. Ligefra unikke til sidevisninger, til tidsforbrug på siden. Ikke et eneste nøgletal er IKKE forbedret. Vores sidevisninger er oppe med 400%. Unikke oppe med 30% fra ATH. Tak til de gamle PI´ere for at blive og de nye for at komme ind
-
Vi har haft en lidt crazy måned hvor vi lig skulle håndtere det hele. Nu skal vi arbejde på at fastholde det gode indhold fra vores mange dygtige skribenter. I er nerven i PI!
-
Tak
-
aka, hvordan man jeg være i minus i aktiespillet for i dag?? Alle akiter er oppe??
-
Er er et eller andet der ikke fungere
-
vi havde et upload igår af C20 mesterskabet for alle danske handelsgymnasier. Det kan have påvirket ændring for dagen.
-
men vi er på sagen. Total performance bør dog ikke fejle noget
-
Jo, der er også alt alt for lav

-
men der er nok min egen skyld
-
nedgangen er løjet af
Ja men det er lidt ligemeget, da vi stadig går ned http://www.proinvestor.com/finansnyhed/10325023/Danmark:-Nedgangen-i-industrien-loejer-af -
så blev mine USEA bulk sku købt. Det var long play på noget arbitrage, der på et tidspunkt så helt skævt ud. Men idag er det et play

-
vestas afslutter ordretørke i kina med ny 48mw ordre. Lad os håbe de nu er tilbage på sporet og kan nyde godt af de opstrammede grid regler i kina
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind