Aktiesnakken — December 2011
-
aka, hvordan man jeg være i minus i aktiespillet for i dag?? Alle akiter er oppe??
-
Er er et eller andet der ikke fungere
-
vi havde et upload igår af C20 mesterskabet for alle danske handelsgymnasier. Det kan have påvirket ændring for dagen.
-
men vi er på sagen. Total performance bør dog ikke fejle noget
-
Jo, der er også alt alt for lav

-
men der er nok min egen skyld
-
nedgangen er løjet af
Ja men det er lidt ligemeget, da vi stadig går ned http://www.proinvestor.com/finansnyhed/10325023/Danmark:-Nedgangen-i-industrien-loejer-af -
så blev mine USEA bulk sku købt. Det var long play på noget arbitrage, der på et tidspunkt så helt skævt ud. Men idag er det et play

-
vestas afslutter ordretørke i kina med ny 48mw ordre. Lad os håbe de nu er tilbage på sporet og kan nyde godt af de opstrammede grid regler i kina
-
nej jeg har ikke kendskab til præcis hvor mange møller de kan bygge. Men jeg regner med der vil blive bygget 10+ prototyper/0-serie
-
det er stadig begrænset med data på V164 og Siemens møllen. Men med den nye rotor kan de i hvert fald bedre konkurrere med V164. Det kunne de ikke med den nuværende rotor på kun 120m
-
Jeg forventer siemens vil tage en stor bid af offshore kagen idet de pt er markedsleder. Men samtidig tror jeg også V164 vil skaffe vestas deres bid af kagen
-
se det var hvis meget ukonkret

-
ja doc det lyder ikke helt rigtigt i mine øre. Det betyder i hvert fald at developeren allerede HAR lavet ALT andet end at rejse selve møllerne. Ellers så kan det simpelthen ikke lade sig gøre at opstille møllerne på 1 mdr. Men typisk så begynder man jo ikke at lave veje, bygge fundamenter forberede grid mm før man har lavet en aftale med en mølle producent. Så lidt mystisk synes jeg
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind