Aktiesnakken — Oktober 2011
-
Nemlig,Leo, ingen risiko=ingen profit ,stor risiko=stort tab/stor profit
-
Nemlig, - men jeg stod op på en 200 mand stor TA-forsamlig og sagde, at jeg ikke ville røre den aktie før vi var i kurs 40, Men skulle lige have endnu et trade inden rapporten, - og så kom nedjusteringen. Minus 100 K på få minutter. SUK. Normalt sælger jeg altid ud før rapporter.
-
Gobe er det allright?
-
Ok. Så er jeg med

-
Det er også på tide

-
Jeg har det dejligt med at mine penge arbejder hysterisk døgnet rundt
-
Solen går aldrig ned over min portefølje
-
Vort politiske miljø bliver da mere og mere betændt !http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-44959571:sass-forkerte-bekendtskab-for-retten.html?rss
-
Det er en kedelig historie, men ikke et generelt af dansk politik
-
Det gør vi og en nicorette

-
så blev det netflix-drømmens tur til at gå op i røg... who's next? apple? amazon?
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind