Aktiesnakken — Oktober 2011
-
Gobe,du har nu også før haft ret..der var noget med :Sell in may and stay away!der skulle man ha lyttet ;0(
-
Jeg går nu stadig ind for den noget aggressive tilgang til markedet, - og der har det til min store forbløffelse været positivt, at CH er enig. Det havde jeg egentlig ikke ventet, - men det støtter mig i min adfærd, - der til tider kan være uransagelig.

-
Nemlig,Leo, ingen risiko=ingen profit ,stor risiko=stort tab/stor profit
-
Nemlig, - men jeg stod op på en 200 mand stor TA-forsamlig og sagde, at jeg ikke ville røre den aktie før vi var i kurs 40, Men skulle lige have endnu et trade inden rapporten, - og så kom nedjusteringen. Minus 100 K på få minutter. SUK. Normalt sælger jeg altid ud før rapporter.
-
Gobe er det allright?
-
Ok. Så er jeg med

-
Det er også på tide

-
Jeg har det dejligt med at mine penge arbejder hysterisk døgnet rundt
-
Solen går aldrig ned over min portefølje
-
Vort politiske miljø bliver da mere og mere betændt !http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-44959571:sass-forkerte-bekendtskab-for-retten.html?rss
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind