Aktiesnakken — Oktober 2011
-
ctr f5 - clearer de cashen?
-
ja, man må sige at det også er en hån overfor deres aktionærer at de ikke melder en årsforventning ud
-
hvordan skulle man så tro på at de overhovedet har noget som helst styr på resten af forretningen, hvis de ikke engang kan overskue resten af 2011
-
Ja ikke,det er da det mindste man kan forvente,de modtager da løn for at tage et ansvar !!!!
-
repsac, du skal lige refreshe det hele. Det er fordi vi har købt nye servere til aktiespillet og derfor flyttet database and stuff
-
-
selvom deres individuelle solvens er i den høje ende af skalaen
-
ctrl 5 bør være nok
-
egenkapital 900+ mio...marketcap 286
-
hvad siger du til solvensprocenten? hvorfor er den så høj for dem?
-
periode resultat 14 mill
-
x4 ? 56 price earning 5ish
-
og det er inklusiv 13 milll til den onde indskyder garanti
-
udlån iforhold til indlån 116. Helt igennem rimeligt synes man. Er der landbrug i Faaborg?
-
er der noget værd at samle på på fyn?
-
Herregårde...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind