Aktiesnakken — Oktober 2011
-
repsac, du skal lige refreshe det hele. Det er fordi vi har købt nye servere til aktiespillet og derfor flyttet database and stuff
-
-
selvom deres individuelle solvens er i den høje ende af skalaen
-
ctrl 5 bør være nok
-
egenkapital 900+ mio...marketcap 286
-
hvad siger du til solvensprocenten? hvorfor er den så høj for dem?
-
periode resultat 14 mill
-
x4 ? 56 price earning 5ish
-
og det er inklusiv 13 milll til den onde indskyder garanti
-
udlån iforhold til indlån 116. Helt igennem rimeligt synes man. Er der landbrug i Faaborg?
-
er der noget værd at samle på på fyn?
-
Herregårde...
-
alle ved at Fyn er Fin
-
Endvidere er der stadig udfordringer i ejendomsbranchen, noterer banken, der fortæller, at det desværre medfører behov for nye nedskrivninger på nogle engagementer.
-
Tabet på lukkede banker præger ligeledes regnskabet, idet Sparekassen Faaborg indtil videre har måttet udgiftsføre 20,2 mio. kr. til dækning af tab på disse banker og kurstab på udstedte obligationer
-
tillykke med de 0,75 kurspoint gobe

-
ok...troede det var dine hurtige 5k flips
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind