Aktiesnakken — Oktober 2011
-
jeg ved snart ikke hvad der er værre i den græske tragedie, haircut eller statsbankerot, udtrædelse af euroen eller forbliven. Historien må lære os det
-
det lyder lidt på grænsen til det sygelige.... men jobs/apple stræber vel også efter monopol....
-
som person var han jo lidt anstrengt.....
-
Han har givetvis haft en tvangspræget personlighedsstruktur. Måske også paranoid.
-
ser man tit hos folk der ikke har afleveret deres speciale

-
apple ligner jo på mange måder en obskur sekt hvor de hjernevaskede medlemmer gladeligt betaler en stor del af deres månedsløn ind til den fælles kasse...

-
haha!
-
-
Så kan hun jo ikke få et job på elefantkirkegården, når denne regering er færdig. Duh!
-
Man fik nogle gode hints om skattereformen. Lavere topskat, højere beskæftigelsesfradrag, grønne afgifter og boligskatter når markedet (måske) har bundet om fire år..
-
Jeg har også hørt at det bare er os, der er fortabt i kontraktpolitik. Det har jeg læst i Politiken.
-
og jeg har skrevet et sjælsø indlæg til dig også. Alt er godt
God weekend -
jeg har booste vores skaldyr og cremant industri
-
jeg støttede dansk landbrug på Mash i går - men faldt i vandet ved at købe italienske drikkevarer...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind