Aktiesnakken — Oktober 2011
-
haha!
-
-
Så kan hun jo ikke få et job på elefantkirkegården, når denne regering er færdig. Duh!
-
Man fik nogle gode hints om skattereformen. Lavere topskat, højere beskæftigelsesfradrag, grønne afgifter og boligskatter når markedet (måske) har bundet om fire år..
-
Jeg har også hørt at det bare er os, der er fortabt i kontraktpolitik. Det har jeg læst i Politiken.
-
og jeg har skrevet et sjælsø indlæg til dig også. Alt er godt
God weekend -
jeg har booste vores skaldyr og cremant industri
-
jeg støttede dansk landbrug på Mash i går - men faldt i vandet ved at købe italienske drikkevarer...
-
i find your lack of faith disturbing!
-
jeg mener det handler om at drikke så meget rødvin, at det tilsidst kan betale sig at dyrke vin i danmark
-
i tænker ikke langsigtet nok
-
Husk 16 genstande om dagen til mænd og 14 timers søvn til kvinderne
-
så de kan sove branderten ud for os?
-
tænker mere at hvis de sov, mens vi drak, og vi sov mens de arbejdede kunne vi også spare nogle udgifter i statsamtet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind