Aktiesnakken — Oktober 2011
-
iPatten er ikke brudt ned endnu. håbet lever stadig her
-
It should involve a temporarily higher capital ratio after accounting for exposure;
-
this is no fun for danske
-
Banks that do not have the required capital should present and then implement plans to have it in place as swiftly as possible. And until they have done so, they should be prevented from paying out dividends and bonuses by the national supervisors.
-
Banks should use private sources of capital first. If necessary the national government should provide support as a next step, as a last resort, drawing on a loan granted from the EFSF. Any public support should be compatible with the state aid rules. The Commission intends to extend the existing state aid framework for bank support beyond the end of 2011.
-
klart. vi går ind først som aktionærer og bliver udvandet bagefter.
-
holy moly - ikke alene skal EFSF understøtte stater - den skal også understøtte hele banksektoren. Der bliver vist rigeligt at bestille for den kære fond...
-
det der er insanity. Ingen vil gå ind først nu. Det tror jeg ikke på
-
mon ikke mærsk er rimeligt træt af at levere pengene til finansfyrsterne
-
DR1 Penge om boligmarkedet lige nu
-
uha - den opdatering til IOS 5 er ikke specielt imponerende. Det er en armada af fejlmeddelelser og genstarter vi er ude i!!!
-
hvad gør den for dig som Yuppie?
-
jeg tror jv længes tilbage til Vista
-
Vestas?
-
jeg har gudhjælpemig lige pillet en Win7 64 bit PC fra hinanden for at installere Vista 32-bit
-
Jeg troede heller ikke mine egne øjne
-
ikke ud over den sædvanlige mexicaner, der bad om minimumsløn, da jeg åbnede døren til maskinrummet
-
men jeg fik betydeligt færre fejlbeskeder end ved denne IOS5 opdatering
-
nu har jeg endelig mokket ios5 ind på telefonen - men alle mine apps er væk. Det bliver spændende om jeg kan få dem frem igen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind