Aktiesnakken — Oktober 2011
-
holy moly - ikke alene skal EFSF understøtte stater - den skal også understøtte hele banksektoren. Der bliver vist rigeligt at bestille for den kære fond...
-
det der er insanity. Ingen vil gå ind først nu. Det tror jeg ikke på
-
mon ikke mærsk er rimeligt træt af at levere pengene til finansfyrsterne
-
DR1 Penge om boligmarkedet lige nu
-
uha - den opdatering til IOS 5 er ikke specielt imponerende. Det er en armada af fejlmeddelelser og genstarter vi er ude i!!!
-
hvad gør den for dig som Yuppie?
-
jeg tror jv længes tilbage til Vista
-
Vestas?
-
jeg har gudhjælpemig lige pillet en Win7 64 bit PC fra hinanden for at installere Vista 32-bit
-
Jeg troede heller ikke mine egne øjne
-
ikke ud over den sædvanlige mexicaner, der bad om minimumsløn, da jeg åbnede døren til maskinrummet
-
men jeg fik betydeligt færre fejlbeskeder end ved denne IOS5 opdatering
-
nu har jeg endelig mokket ios5 ind på telefonen - men alle mine apps er væk. Det bliver spændende om jeg kan få dem frem igen
-
proinvestor er også væk...
-
ios5 200 jomfruer venter...http://www.apple.com/dk/ios/features.html
-
lokalitetsbaseret huskesedler. GENIALT!!!
-
YES!
så kan jeg endelig få det jeg gerne vil have nede på bordellet -
arrrgh crap - den kopierer hele musikdatabasen over igen
-
nå - de gode nyheder er at nøgenrotten bente nu kører ios5 og gennem den lokationsbestemte huskeliste kan få lige det jeg har planlagt hele ugen nede på bordellet
-
aka rotten skal også have yuppie operating system
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind