Aktiesnakken — Oktober 2011
-
eller bare rotten mellem venner
-
hahaha - aka rotten
-
22 minutter tilbage - jeg tror sgu lige, at jeg laver en finanslov i mellemtiden
-
hahaha bankarotten?
-
jeg skal bruge et link til det I downloader. Kan intet finde i Itunes, App Store eller i grillen
-
jeg tror lige, at vi har fundet dit rockernavn. aka rotten lyder også bedre end fehår
-
du skal da bare synkronisere med din iphone
-
giver nok også lidt mere street cred
-
og så har det også streetcred på engelsk
-
man skal vel downloade den nye itunes så?
-
yessir - du skal have itunes 10.5
-
den kom tidligere i dag
-
ok. så taler vi samme sprog!
-
hvis I vil følge med inden aktiespillet, så poster vi af og til screenshots fra det på vores facebook side http://www.facebook.com/ProinvestorDenmark
-
Der er kun .... gys .... 19 dage tilbage
-
ja for fan!
-
det bliver så hyggeligt
-
jeg vil være i gruppe med varnæs
-
så skal der shortes
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind