Aktiesnakken — Oktober 2011
-
nu 23 minutter tilbage - sig mig, tror Apple at jeg er med i den nye regering?
-
Nøgenrotten!? Jeg kan sgu da heller ikke have nogen af mine kælenavne i fred!!!
' -
nu 25 minutter tilbage - jeg tror at iTunes er medlem af den nye regering
-
godaften de herrer..
-
kan i ikke skyde et link jeg kan ikke finde det nogensteder?
-
link til hvad?
-
hellere Steen Gade eller nøgenrotte end Bente
-
eller bare rotten mellem venner
-
hahaha - aka rotten
-
22 minutter tilbage - jeg tror sgu lige, at jeg laver en finanslov i mellemtiden
-
hahaha bankarotten?
-
jeg skal bruge et link til det I downloader. Kan intet finde i Itunes, App Store eller i grillen
-
jeg tror lige, at vi har fundet dit rockernavn. aka rotten lyder også bedre end fehår
-
du skal da bare synkronisere med din iphone
-
giver nok også lidt mere street cred
-
og så har det også streetcred på engelsk
-
man skal vel downloade den nye itunes så?
-
yessir - du skal have itunes 10.5
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind