Aktiesnakken — Oktober 2011
-
som VWS ups
-
nu er der snart råd til flere potten aktier..

-
solgte FLS for at købe VWS så jo ;(
-
he he biop.. jeg tror også jeg går shop amok i potten i dag.
-
med omkring det samme antal
-
bioporto
-
biop.. har du solgt dine FLS for i dag.. eller forventer du at den stiger lidt igen når US åbner?
-
Hvad er forskellen på togdriften i Danmark og Bulgarien?
-
I Danmark er der ingen, der kan køre tog. I Bulgarien er der ingen tog at køre. http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1637816.ece
-
og eftersom vi ikke kan finde ud af at køre tog i København er betalingsringen måske ikke en brand-god ide... http://ekstrabladet.dk/112/article1637711.ece
-
Glimrende ide - de aner jo tilsyneladende ikke hvordan rullende materiel skal se ud, for de har jo ikke noget...
-
Nogen der ved, om IC4 overhovedet kan rulle?
-
om ikke andet, så ved bulgarerne tilsyneladende hvordan man skrotter lortet...
-
jeg køre jævnligt med IC4. Og hvis vi ser bort fra (det er svært) de tekniske problemer der stadig er s¨å er det et væsentligtt bedre tog at være passager i end IC3
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind