Aktiesnakken — Oktober 2011
-
med omkring det samme antal
-
bioporto
-
biop.. har du solgt dine FLS for i dag.. eller forventer du at den stiger lidt igen når US åbner?
-
Hvad er forskellen på togdriften i Danmark og Bulgarien?
-
I Danmark er der ingen, der kan køre tog. I Bulgarien er der ingen tog at køre. http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1637816.ece
-
og eftersom vi ikke kan finde ud af at køre tog i København er betalingsringen måske ikke en brand-god ide... http://ekstrabladet.dk/112/article1637711.ece
-
Glimrende ide - de aner jo tilsyneladende ikke hvordan rullende materiel skal se ud, for de har jo ikke noget...
-
Nogen der ved, om IC4 overhovedet kan rulle?
-
om ikke andet, så ved bulgarerne tilsyneladende hvordan man skrotter lortet...
-
jeg køre jævnligt med IC4. Og hvis vi ser bort fra (det er svært) de tekniske problemer der stadig er s¨å er det et væsentligtt bedre tog at være passager i end IC3
-
Citroën IC4?
-
eller dem, der holder på banelegment ved Århus banegård? Jeg hører, at de er meget støjsvage
-
jeg var bare ikke helt sikker på, om trold var klar over, at vi taler om tog...
-
bed ham smide zyklon-forvarmeren på
-
så kan jeg bedre forstå, at trold følte sig godt oppe at køre: http://www.citroen.dk/modeller/#/ny-citroen-c4/ Det kan DSB vist ikke konkurrere med
-
og jeg hører at han på IC4 kan opleve noget af det nyeste indenfor wellness her til vinter.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind