Aktiesnakken — Oktober 2011
-
Ja, og der skal man så huske, at når en smart investeringsfidus når ud til hr. og fru Jensen, så ER boblen ved at briste.
-
Guld køber man når man forventer inflation. Jeg kan kun se deflation så langt øjet rækker (mm der kommer en giga QE)
-
osteo, jeg er ved at være træt af at være 100% enig med dig. Vi må arbejde på nogle kanter

-
Jeg holder med AGF.
-

-
Sådan noget kan ødelægge enhver fest
-
http://www.boligdebatten.dk/finansiering/15662-konvertering-til-f1.html et godt billede på danske boligejere. Så rådvilde at man spørger anonyme forummedlemmer til råds.
-

-
iøvrigt pinligt at børsnoterede EuroInvestor ikke har bygget det forum på egen teknologi
-
Nej, bankkrak vil alt andet lige sænke pengemængden og give deflation (Lehman-scenariet). Du tænker på hyperinflation (QE i ekstremerne), som kommer hvis der i USA og EU ikke bliver politisk vilje til 1) at betale gælden af 2) at ombytte pengene (D-Mark-agtigt) 3) at gælden bliver så voldsom pga nationaliseringer af bankerne, at man ikke kan betale renterne ved andet end at trykke penge.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind