Aktiesnakken — Oktober 2011
-
Enig Thure..
-
Som tidligere nævnt - bankerne er mere presset end de fleste af os går og tror..
-
Så er vi efterhånden ved at have oplevet krak i alle bankerne på banditlisten... Roskilde, Amager, Fionia, Morsø, Max, Forstæderne.. Hvem mangler vi blandt de nederste? -- jep, Danske Bank!!!
-
-
Mit bud er at vi lige skal have oprullet Alm Brand og Vestjysk med en bankpakke, før Danske Bank ramler sammen.
-
Det er det totale kaos
-
Nordea Danmark, har kun lige den solvens den skal have.
-
For værdierne ligger i Nordea Sverige.. Så det er ikke et svaghedstegn.
-
@Kristensen.. Nordea og SHB er de bedste banker i Skandinavien. Måske hele Europa. Begge har fantastisk effektiv og professionel risikostyring. Begge kommer massivt styrket ud af krisen.
-
Det bliver også spændende om Aarhus Lokalbank overlever efter at de blev reddet i første omgang..
-
Har den svenske stat stadig omkring de 20% eller hvor meget har de fået solgt fra til Sampo?
-
Enig Thure, også derfor jeg siger at Nordeas solvens i DK ikke er retvisende fordi den styres fra Sverige..
-
Den svenske stat har kun 13,5%. Sampo 21,3% http://www.nordea.com/Investor+Relations/Nordea-aktien/Aktionærer/85802.html
-
Takker.. Hvad er loven i Sverige for hvornår man skal indgive et pligtmæssigt tilbud? Er det ved ejerskab af 30% af aktierne som i DK?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind