Aktiesnakken — Oktober 2011
-
Måske aktierne er belånt i Max Bank... Han ærger sig nok over ikke at være blevet hos Atrium Partners
-
Bliver spændende med Vestjysk Bank og Diba i næste uge..
-
Samt Totalbanken..
-
Der er en grund til at de handles utroligt billigt på K/I.. Sjovt de alle er i bunden :
-
-
Enig Thure..
-
Som tidligere nævnt - bankerne er mere presset end de fleste af os går og tror..
-
Så er vi efterhånden ved at have oplevet krak i alle bankerne på banditlisten... Roskilde, Amager, Fionia, Morsø, Max, Forstæderne.. Hvem mangler vi blandt de nederste? -- jep, Danske Bank!!!
-
-
Mit bud er at vi lige skal have oprullet Alm Brand og Vestjysk med en bankpakke, før Danske Bank ramler sammen.
-
Det er det totale kaos
-
Nordea Danmark, har kun lige den solvens den skal have.
-
For værdierne ligger i Nordea Sverige.. Så det er ikke et svaghedstegn.
-
@Kristensen.. Nordea og SHB er de bedste banker i Skandinavien. Måske hele Europa. Begge har fantastisk effektiv og professionel risikostyring. Begge kommer massivt styrket ud af krisen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind