Aktiesnakken — September 2011
-
@ munk. her er lidt mere om Vestas møllevinger Vestas produces massive wind turbine blades in Tianjin http://www.chinadaily.com.cn/xinhua/2011-09-21/content_3853877.html
-
-
Græske tilstande i DSB lol " På en gennemsnitlig arbejdsdag arbejder en lokomotivfører kun en time og 45 minutter, men han eller hun tjener 525.000 kroner om året. Blandt andet på den baggrund er der basis for at kunne spare mellem 1,2 og 1,3 milliarder kroner i DSB, konkluderer rapport." Det er fandme en ommer !
-
er det ikke meget normalt.... inden for det offentlige?
-
vil det sige, at man får 4 fridage, når man har taget en tur kbh-århus-kbh? Forudsat at toget ikke er forsinket....
-
Jeg synes nu også det lyder lidt mærtkeligt!!
-
Og så tror da fanden, at fagforeningerne brokker sig - 12 minutter ekstra her er jo 12,5% udvidelse af arbejdsdagen
-

-
men de er dælme effektive med kaffepauserne - på en 8 timers arbejdsdage går 80% til kaffepauserne. Gevalia må være himmelhenrykte!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind