Aktiesnakken — September 2011
-
Vestas producerer i år 6000MW(cirka). Vestas producerede i første halvår godt 2000 MW. Vestas vil altså have godt gang i fabrikkkerne i H2 og dermed levere rimelige resultater i H2. Vestas har modtaget 3600 mw nye ordrer, og mangler altså kun 2400 mw for at komme ind i 2012 med større ordrerbeholdning end i år. Forstår ikke helt den lave kurs...
-
Havde vi ikke forudset det?

-
Apropos vedvarende energi. Solar har eller er ved at nå grid parity. Mon ikke der bliver solgt en del solanlæg i årene fremover. http://solarmagazine.com.au/news/solar_reaches_grid_parity/063526/
-
Vestas laver første batch i Kina til V100-2MW-mølle http://www.proinvestor.com/finansnyhed/10315464/Vestas-laver-foerste-batch-i-Kina-til-V100-2MW-moelle
-
trina er jo mærkeligt nok lønsom. Det er faneme speget
-
ja det er mere om man kan stole på deres fremtidsudsigter, men marginerne har fået et mega hug, men det er stadig marginer
-
ja de er lavpris producenten der efterhånden er blevet ret anerkendt, så de burde være dem der er bedst rustet til at vinde krigen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind