Aktiesnakken — September 2011
-
jeg tror ikke genmab filer på decimalerne
-
jeg tror det er rigtigt svært. Zalu skal blot ses som en joker
-
men den aftale Jan lavede sidste år redder jo genmab på alle tænkelige måder
-
vi har jo trods alt ikke haft penge op af lommen som andre aktionærer
-
Ja,og den aftale slår Neurosearch med uanede længder! Som aktionær i begge fatter jeg ikke hvad Neuro vil sige om sit meningsløse sløseri med vores penge !
-
Sidste NE var jo netop en sikring mod den situation vi nu er i !!!!!!
-
Genmab derimod er jo totalt fejlvurderet på grund af verdenssituationen med total risikofrygt?
-
gud ved hvormange aktionærer der har fulgt hørning fra genmab over i neuro?
-
jeg tror 1xcash selvfølgeligt er lavt, men hvis folk er bange og selskaberne brænder penge af, så er det måske flyvehøjden
-
det jeg har vanskeligt ved at forstå er: Hvorfor kaster big pharma sig ikke frådende over biotek?
-
de har stadig pengene og kan nu få de selskaber til en 1/10 !
-
Ja men som vi tidligere har nævnt: det her er ikke verdens ende ! Genmab har livrem og seler og når vi kommer ud af tunnelen så skal de nok vise hvad de går for,bare vent på kommende salgstal,når de lyfter !
-
Genmabs potentiale er faktisk forsåvidt uændret minus zalu
-
Ja i tilfældet Neurosearch er det jo klogere at købe hele "lortet" end at indgå partneraftale,det er langt billigere og man får alt med !
-
ja og de rører ikke på sig. De kunne også få et partnerskab rimeligt billigt skulle man mene, også i Zalu. Men de sidder på hænderne. Det er mærkeligt
-
Med hensyn til Genmab så har salget jo fulgt forudsigelserne i år ! Og det betyder måske så også at Jan får ret når han siger at vi snart få se J-code effekt,og så sker der noget med kursen .....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind