Aktiesnakken — September 2011
-
gud ved hvormange aktionærer der har fulgt hørning fra genmab over i neuro?
-
jeg tror 1xcash selvfølgeligt er lavt, men hvis folk er bange og selskaberne brænder penge af, så er det måske flyvehøjden
-
det jeg har vanskeligt ved at forstå er: Hvorfor kaster big pharma sig ikke frådende over biotek?
-
de har stadig pengene og kan nu få de selskaber til en 1/10 !
-
Ja men som vi tidligere har nævnt: det her er ikke verdens ende ! Genmab har livrem og seler og når vi kommer ud af tunnelen så skal de nok vise hvad de går for,bare vent på kommende salgstal,når de lyfter !
-
Genmabs potentiale er faktisk forsåvidt uændret minus zalu
-
Ja i tilfældet Neurosearch er det jo klogere at købe hele "lortet" end at indgå partneraftale,det er langt billigere og man får alt med !
-
ja og de rører ikke på sig. De kunne også få et partnerskab rimeligt billigt skulle man mene, også i Zalu. Men de sidder på hænderne. Det er mærkeligt
-
Med hensyn til Genmab så har salget jo fulgt forudsigelserne i år ! Og det betyder måske så også at Jan får ret når han siger at vi snart få se J-code effekt,og så sker der noget med kursen .....
-
@mumtaz det er lækkede planer....så PI er med på rygteniveau. Men basicly så siger de at EU er meget længere fremme med en løsning end man troede. Og det her kommer til at løse tilliden til bank/likviditet/solvens
-
@J-code. Jeg tror det skuffer os alle at vi ser ingen effekt
-
Hmmm,hvad nu med tålmodigheden Aka....;0)
-
det der kan være interessant er at spekulere end noget forskydning mellem hospitalerne, universiteterne og klinikkerne. De har mange sponsorerede forsøg nu også. Betaler de? Men i hvilken trendretning det så peger ved jeg ikke
-
Jeg har stadig alle mine Genmab
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind