Aktiesnakken — September 2011
-
insiderkøb er altid rart.
-
hvis de ikke får vækst i biksen er den ikke billig
-
spændende case - problemet er bare at det kan tage en "evighed" førend casen udfolder sig med den nye fabrik...
-
interessant branche, ny fabrik, lidt blakket ry med ledelsen, som nogle mener beriger sig selv
-
en aktie er ikke nødvendigvis billig fordi den falder meget.
-
det bliver spændende at se næste regnskab
-
ja men en +30x 2011?
-

-
http://borsen.dk/nyheder/oekonomi/artikel/1/215422/vinlegende_danmark_er_det_bedste_ivaerksaetterland.html Philipson: "Danmark er det bedste iværksætterland" -skål på det!
-
han må være fuld
-
han har allerede købt sin ferrari og har ramt bmw-syndromet. Så meget for at skabe de ekstra arbejdspladser
-
mon sådan noget som topsil vil være i regeringens subsidiessøgelys?
-
har han nogensinde startet op i andre lande?
-
haha - der er ikke sket en skid siden han fik den bil
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind