Aktiesnakken — September 2011
-
jeg har funderet lidt over vores nye SSF "drevne" regering - og måske er det ikke så ringe for forretningen Danmark endda. De elendige, løgnagtige og landsforræderiske fagforeninger vil ikke lytte til andre end SSF - og dermed er den nye regering måske de eneste, der kan gennemføre virkningsfuld arbejdsmarkedsreformer...
-
Løkke ville jo ikke få et ben til jorden, hvis han foreslog længere arbejdstid
-
det er jo en gammel sandhed, at socialdemokraterne er de eneste der kan fører borgelig politik og vice versa. Vice versa har jo været sandt
-
jeg kender ikke mange socialdemokrater der kan foreslå noget så vidtrækkende som lagerbeskatning
-
insiderkøb er altid rart.
-
hvis de ikke får vækst i biksen er den ikke billig
-
spændende case - problemet er bare at det kan tage en "evighed" førend casen udfolder sig med den nye fabrik...
-
interessant branche, ny fabrik, lidt blakket ry med ledelsen, som nogle mener beriger sig selv
-
en aktie er ikke nødvendigvis billig fordi den falder meget.
-
det bliver spændende at se næste regnskab
-
ja men en +30x 2011?
-

-
http://borsen.dk/nyheder/oekonomi/artikel/1/215422/vinlegende_danmark_er_det_bedste_ivaerksaetterland.html Philipson: "Danmark er det bedste iværksætterland" -skål på det!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind