Aktiesnakken — September 2011
-
vi havde den i debatten for en uge siden MP

-
Jeg er helt vild med den scene i Inside Job, hvor hun fortæller sin reaktion på Lehman-krakket: "holy cow"
-
Eller rettere, " 'yli cow"
-
-
hahaha
-
-
jeg er på en eller anden måde mere tryg ved sandheden end den gærede løgn
-
Om 20-30 år finder vi nok ud af, om der var en udenrigspolitisk side af at få skiftet strauss-kahn ud. Det bliver spændende.
-
Zenia Stame er lidt af et orakel. Som de pisseskæve originaler i Grækenland, så aner hun heller ikke, hvad der er op og ned. Spørgsmålet er, er hun høj på narke, eller på stupiditet?
-
intentionen er jo rigtigt. men hun ved nok ikke meget om iværksættere
-
det er der ingen på tinge, der gør
-
intentionen tror jeg er helt forbi - det er det sædvanlige ordgas for at få lidt fred for de der besværlige folk i den private sektor
-
men hvis de kan gøre noget ved det behøver de for min skyld ikke have jord under neglene
-
det er ikke der, jorden befinder sig
-
DF: Gratis peberspray til ældre http://jp.dk/indland/indland_politik/article2542774.ece
-
har i set spreadet i MT? 170-290!
-
case in point
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind