Aktiesnakken — September 2011
-
tænker du ikke på din gak i countrywide nu aka?
-
åååh ondskab vig bort

-
nej jeg tænker faktisk på side 50 i danske banks regnskab om deres krediteksponering
-
-
Central and local governments 28,979 3,179 2,368 953 6,213 1,373 194 75,243 18,736 137,238
-
Ja, der er ikke meget mærskt rettidig omhu over den forretning
-
-
vi havde den i debatten for en uge siden MP

-
Jeg er helt vild med den scene i Inside Job, hvor hun fortæller sin reaktion på Lehman-krakket: "holy cow"
-
Eller rettere, " 'yli cow"
-
-
hahaha
-
-
jeg er på en eller anden måde mere tryg ved sandheden end den gærede løgn
-
Om 20-30 år finder vi nok ud af, om der var en udenrigspolitisk side af at få skiftet strauss-kahn ud. Det bliver spændende.
-
Zenia Stame er lidt af et orakel. Som de pisseskæve originaler i Grækenland, så aner hun heller ikke, hvad der er op og ned. Spørgsmålet er, er hun høj på narke, eller på stupiditet?
-
intentionen er jo rigtigt. men hun ved nok ikke meget om iværksættere
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind