Aktiesnakken — August 2011
-
"Bank of America is a strong, well-led company, and I called Brian to tell him I wanted to invest in it," said Berkshire Hathaway Chairman and Chief Executive Officer Warren Buffett
-
konjunkturerne og debitoroprydning.
-
-
Buffett køber for 5 mia i BAC
-
JV ja den boligpakke er nok det værste eksempel på valgflæsk jeg overhovedet kan komme i tanke om. Det er 110% pga valget det kommer. Og så havde venstre håbet at fange S/SF på boligskatter. Men så gjorde S/SF det strategiske smarte at sagde deal. Og nu vil venstre ikke hoppe med. Det er simpelthen penge direkte ud af vinduet
-
One of America's best value investors is betting big that Moynihan will deliver. Bruce Berkowitz, whose $15 billion Fairholme Fund (FAIRX) has returned more than 11% annually over the past 10 years, owns a $1.2 billion stake in BofA. That position has hurt his recent performance, but he believes the stock will be a long-term winner
-
5Mia. $
-
Måske butterboy... "He plans to grow BofA by being more customer-friendly." . Jeg kender to amerikanske familier der er skiftet væk fra BAC forrige år, pga. dårlig eller ingen service.. så ja, det er vel let at få dem bare lidt på ret køl.. Men jeg tænker bare sådan, at hvis de ingen service har haft, så er det fordi de er i store problemer.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind