Aktiesnakken — August 2011
-
og så har buffett tjent 1½ kurspoint på 700 mio aktier...
-
ikke dårligt.... 6% yield. og 700 mio warrants med 10 års løbetid.
-
til kurs 7,14
-
buffet plejer ellers ikke at købe på toppen...
-
Det lyder som ret gode vilkår i betragtning af at buffett selv ringede hvis man skal tro meddelelsen
-
"Bank of America is a strong, well-led company, and I called Brian to tell him I wanted to invest in it," said Berkshire Hathaway Chairman and Chief Executive Officer Warren Buffett
-
konjunkturerne og debitoroprydning.
-
-
Buffett køber for 5 mia i BAC
-
JV ja den boligpakke er nok det værste eksempel på valgflæsk jeg overhovedet kan komme i tanke om. Det er 110% pga valget det kommer. Og så havde venstre håbet at fange S/SF på boligskatter. Men så gjorde S/SF det strategiske smarte at sagde deal. Og nu vil venstre ikke hoppe med. Det er simpelthen penge direkte ud af vinduet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
