Aktiesnakken — August 2011
-
Aker og Yara ville jeg nok smide mine penge i, nu jeg har Marine Harvest og Seadrill i forvejen
-
Og ang. 70'erne, så er det vel i fuld gang -- kun meget blåøjede folk tror vi har 2% inflation, når pengemængden steg med 10% om året i mange år op til 2009. Misery index'et i USA er vel på 18-20% lige nu.
-
Det kommer til at blive endnu et Anker-Thomas Nielsen parløb, denne gang med Thorning-Børsting som navnene, inden Rasmus Jarlov får magten om 8 år og skal rydde op
-
Ja, man burde nappe et 30-års lån og så bare lade inflationen æde lortet op
-
Frygteligt land vi lever i. Henrik Sass om betalingsringen i 19-nyhederne: "Jamen vi beslutter slet ikke besluttet noget før efter et valg". det samme med boligskat, indvandring, you name it.
-
Men nu vil jeg æde brownie og drikker mig fuld i hvidvin.
-
Regnskabet fik en ret hård modtagelse, og så er det en højbeta-aktie. Men ordrebogen vokser pænt.
-
nohope, kender du meget til sevan drilling? mine tænder løber jo lidt i vand når man ser at markedsværdie nu er pænt under det beløb der blev indskudt i cash ved emissionen.
-
men sevan marine skræmmer....og det at ipo-kursen blev nedsat så meget i flere omgange skræmmer mig også... (lex cimber eks.)
-
jeg føler mig ret overbevist om at der kommer en sevan marine løsning.... problemet der er i mine øjne pt. blot hvor meget af selskabet som obligationsejerne sætter sig på.
-
sevan marines 25% ejerandel af drilling er vel så også allerede i spil nu?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind