Aktiesnakken — August 2011
-
men de får også jo til at frygte om de kan føre planerne ud i livet.... selvom de skriver at fabriksbyggeriet følger planerne
-
er det jo lidt bekymrende at de (nu igen) ikke ser ud til at kunne styre basisforretningen
-
jeg ville ikke turde købe banker, mens de er på toppen
-
@creeco - Ringkøbing Landbobank
-
det er et godt spørgsmål - og nærmest umuligt at svære på for os almindelige dødelige. Det er en offentlig hemmelighed at bankpakke 1 f.eks. blev lavet, så Danske Bank ikke gik ned
-
stone wool markets in china is booming... rockwool er nødt til at importere fra europa til china...fordi kapaciteten kører på max
-
næh, ikke specielt. Synes bare det var lidt pudsigt, at med al den udflytning af produktion osv... så importerer man rockwool til kina.
-
Men bortset fra det virker det som en ganske god, fornuftig og stabil forretning.... og ceo'en gør et fint indtryk
-
yep conner.... også derfor jeg noterede det. Meget spektakulært
-
Der har åbenbart været en masse store brande i kina... som har sat fokus på isoleringen bl.a. og dens betydning for spredningen af brandene (skum)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
