Aktiesnakken — August 2011
-
Rockwool webcast er iøvrigt igang... hvis der skulle sidde andre med den slags lyster http://www.rockwool.com/investor/webcast/2011-q2-videowebcast
-
uha, hvor bliver jeg ophidset, når jeg hører kulturbrian udtale, at bankerne er danmarks vækstmotor
-
ja, det mente jeg også ved kurs 90-100.... fremtiden ser stadig spændende ud
-
gu er de ej - det er de folk, der for egen regning og risiko skaber arbejdspladser for sine medborgere
-
men de får også jo til at frygte om de kan føre planerne ud i livet.... selvom de skriver at fabriksbyggeriet følger planerne
-
er det jo lidt bekymrende at de (nu igen) ikke ser ud til at kunne styre basisforretningen
-
jeg ville ikke turde købe banker, mens de er på toppen
-
@creeco - Ringkøbing Landbobank
-
det er et godt spørgsmål - og nærmest umuligt at svære på for os almindelige dødelige. Det er en offentlig hemmelighed at bankpakke 1 f.eks. blev lavet, så Danske Bank ikke gik ned
-
stone wool markets in china is booming... rockwool er nødt til at importere fra europa til china...fordi kapaciteten kører på max
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
