Aktiesnakken — August 2011
-
det er nu ikke meget analytikerne har justeret på i forhold til vestas. Så ser ikke ud til skeptikere er blevte til troende endnu. Men det tror jeg de vil blive efter Q3 regnskabet hvor de også vil komme med et bud på 2012 forventningerne.
-
Tilvæksten skal jo så helt vise sig inden omkostningerne bliver for store ?
-
men omkostningerne bliver jo ikke i udgangspunktet større end nu
-
så jo bedre udnyttelse jo bedre margin
-
masha - men er der overhovedet nogle investorer der vil sidde med en ren chavez-aktie? og hvordan vil prisfastsættelsen på denne være?
-
ikke god tror jeg.
-
sælg alle aktier med for stor gæld også
-
Trold,det lyder godt,jeg tror du har ret med hensyn til langsigtede mål,og risikere da at komme lidt sent med på vognen ;0)
-
Coller - paa rene udbytter ja. OG uanset hvad pressen skriver er Chavez ikke som han udstilles. Manden er gal men er kun interesseret i nationalisering af det - der ogsaa for ikke mange aar siden i DK blev - opfattet som en noedvendig del af samfundets infrastruktur og eller ejerskab (end ikke APM ejer Nordsoen - blto koncessionerne)
-
Colum nedjusterer
-
På baggrund af det realiserede EBITDA for 1. halvår samt
markedsforventningerne har selskabets ledelse revurderet den tidligere
udmeldte forventning om et EBITDA i niveauet DKK 55 mio., til et EBITDA i
niveauet DKK 40 mio., mens forventningerne til selskabets omsætning
fastholdes i niveauet DKK 930 mio. -
Trold,skulle du ikke varme op til et løb ,eller? Men du skriver måske - løbende ;0)
-
(det var columbus it)
-
Masha - det er svært at værdisætte en forretning når du ikke ved om du får penge ud til kurs 2 eller 4.... og om det sker om 12mdr eller 36mdr.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind