Aktiesnakken — Juli 2011
-
jeg ser faktisk helst ikke nogle af disse rigtig store ordre. For det betyder det er ramme aftaler og de er per defination
-
sjældent så faste og ubetinget som vi går og tror. Defor ser jeg helst ordre på enkeltstående projekter
-
på 100-300mw
-
Ja eller selvf. gerne større. Men dem findes der bare ikke ret mange af. I hvert fald ikke onshore
-
Så længe ordrene udebliver vil jeg ikke udelukke vi skal ned omkring de 100
-
Hvis de vælger at lave en kapital udvidelse så tror jeg blot der bliver tale om en 10% udvidelse. Altså quick and dirty
-
Ser ikke lige for mig at GE skulle være klar til at byde. Eller for den sags skyld andre.
-
Der skal minst 50% prime til. Og så snakker vi trods alt 37 mia+
-
Jeg har ikke lige de samlede R&D investeringer. Men de er laaaaaaaangt under mcap på 25 mia
-
Jeg ser rigtig mange V112 projekter som developerne er i gang med. Men je havde også troet der ville være kommet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
- synes luk idag var umådeligt grim omend gappet blev plugget