Udgiften til fyringerne lå også i h1
HRmunk: Jeg tror du groft undervurderer betydningen af den manglende ordreindgang og tillid til Vestas. We ain't seen nothing yet!
Ordrerne fra sidste år og dem der trods alt er kommet i år lægger en bund under h2 og næste år
Håber ikke vestas går fra krise til krise.
selvfølgelig skal Vestas levere ordrer, men er trods alt ikke lige så presset som op til 2010
Vestas havde et rædderligt 2010. Langt langt værre end Vestas sminke regnskaber viser
2011 bliver lidt la la men trods alt godkendt
2012 is looking good so far, med mindre at Vestas ordrerindtag er gået helt i stå
jeg vil gerne have BARE EN ORDRE på mere end 1000 MW - så skal jeg nok gåind
Ja det er spændene om Vestas kommer bare nogenlunde i mål i år. Tror ikke man når op på 7000
jeg ser faktisk helst ikke nogle af disse rigtig store ordre. For det betyder det er ramme aftaler og de er per defination
sjældent så faste og ubetinget som vi går og tror. Defor ser jeg helst ordre på enkeltstående projekter
Ja eller selvf. gerne større. Men dem findes der bare ikke ret mange af. I hvert fald ikke onshore
TROR altså noget er sevet om at de i markedet for at hente arbejdskapital - synes luk idag var umådeligt grim omend gappet blev plugget
først - der lå godt nok mange i salg efter lukkeauktionen og kan ikke lide GSIs ageren. HVIS aktionærerne er heldige er GSI ude i et pres
for at GE skal byde ..... VWS har nu samme værdi som deres R&D har kostet de sidste år efter hvad jeg husker....
HVORFOR får de ikke ordrer hjem på V112eren - satte de den for dyrt?
Så længe ordrene udebliver vil jeg ikke udelukke vi skal ned omkring de 100
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind