Aktiesnakken — Juli 2011
-
det er specielt, faktisk var det os! der fik papirerne oprettet hos Danske Bank!!
-
men du finder ISIN nummeret og ringer ned i banken
-
så siger de at du er sindssyg og du svarer at du har styr på det
-
disse heefbooms er prof værktøjer og kan ikke handles gennem almindelig nethandel
-
Radak real time US kurseer kan man finde h
er på ProInvestor. Dog ikke futures -
9 dage til salgstal. År ikke måneder... -
en rejse der varer livet starter med det første skridt
-
Radek. Her er der 2 gode sider. http://www.godmode-trader.de/realtimekurse og http://www.freestockcharts.com/
-
det forstår jeg heller ikke, hvis det hjælper
-
men nu har vi jo talt meget om sydeuropa. Hvordan går det i shipping og baltikum?
-
der har nordea eksponering
-
Sydbank er faldet med 1,7% og har ikke nogen eksponering mod sydeuropa, og er det sikreste valg i DK lige nu
-
jeg har dem allerede. LE siger 2012. Næste regnskab bliver interessant for de overrasker på bundlinien hver gang
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
ja, banken har allerede kommenteret det, men det kan sgu da kun blive bedre fra det nuværende niveau!