Aktiesnakken — Juli 2011
-
det er snart tid til at købe FLS igen når den kommer ned i 400
-
tænker du på derivater? heefbooms?
-
nactor. Der er nogle derivater, som er gearede papirer som blandt RBS og ING udbyder
-
det er specielt, faktisk var det os! der fik papirerne oprettet hos Danske Bank!!
-
men du finder ISIN nummeret og ringer ned i banken
-
så siger de at du er sindssyg og du svarer at du har styr på det
-
disse heefbooms er prof værktøjer og kan ikke handles gennem almindelig nethandel
-
Radak real time US kurseer kan man finde h
er på ProInvestor. Dog ikke futures -
9 dage til salgstal. År ikke måneder... -
en rejse der varer livet starter med det første skridt
-
Radek. Her er der 2 gode sider. http://www.godmode-trader.de/realtimekurse og http://www.freestockcharts.com/
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
ja, banken har allerede kommenteret det, men det kan sgu da kun blive bedre fra det nuværende niveau!