Aktiesnakken — Juni 2011
-
Molycorp?
-
dem der har rare earth minen i usa
-
Dem der laver mollyer?

-
de er faldet en hel del de sidste måneder, men kina kommer snart med en udmelding om kvoterne for rare earth for 2h 2011
-
så forventer der kommer tryk på den igen
-
Aaahh. Clever. Har du nøgletal på dem?
-
Priserne er jo steget helt vildt og kursen på moly faldet?
-
-
de fleste RE aktier var steget ret vanvittigt, så tror bare de sku ha en puster
-
molycorp røg på børsen i august sidst år til ca 11$, og i maj var de helt oppe i 75$
-
Negqtiv eps. Ingen dividend. Aka blev pludselig så kold
-
hehe
-
men gode fremtidsudsigter, og den politiske vilje må være i top for at hjælpe dem på vej
-
så de ikke er afhængige af kina til at lave deres smartbombs og lign
-
morn

-
forhåbentlig, trænger sku til lidt plusser efterhånden

-
Aka, smed lige et indlæg op omkring rare earth som lidt en opføl
gning på dit boble indlæg i går
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind