Aktiesnakken — Juni 2011
-
På listen zealand, exiqon
-
go morgen
-
fandt lige en artikel om rare earth på ing http://ing.dk/artikel/120200-kina-kvaeler-verdens-producenter-af-magneter
-
På vækstlisten: hyundai, trina, intel, apple
-
interview med jack lifton her: http://www.dailymotion.com/video/xjfej4_lifton-says-china-s-dominance-in-rare-earths-to-continue_news
-
På dansk toppen. Vestas d/s norden og noget småt jeg har strikket
-
Go morn aspekulant
-
jeg kigger på molycorp

-
Molycorp?
-
dem der har rare earth minen i usa
-
Dem der laver mollyer?

-
de er faldet en hel del de sidste måneder, men kina kommer snart med en udmelding om kvoterne for rare earth for 2h 2011
-
så forventer der kommer tryk på den igen
-
Aaahh. Clever. Har du nøgletal på dem?
-
Priserne er jo steget helt vildt og kursen på moly faldet?
-
-
de fleste RE aktier var steget ret vanvittigt, så tror bare de sku ha en puster
-
molycorp røg på børsen i august sidst år til ca 11$, og i maj var de helt oppe i 75$
-
Negqtiv eps. Ingen dividend. Aka blev pludselig så kold
-
hehe
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind