Aktiesnakken — Juni 2011
-
hvad talte coller om i går? det har jeg misset
-
Men alt efter temperament så er det mellem nu og lige efter Q3 regnskabet man skal ind. Man bør dog mindst vente
-
et par dage mere da den pt falder næste hver dag
-
ja ok det kender jeg godt. Har dog ikke set noget rigtig interessant på Vestas. Men måske coller eller du ved lejlighed kan linke til det?
-
nej ikke rigtig. Men uden ekstaordinære nedskrivninger mm så er det vel nede i niveau omkring 5-5,5 mia euro.
-
Jeg VIL også ind som jeg har skvet de sidste 18 mdr. Og det begynder da at krible i købs knappen. Men afventer
stadig lidt endnu -
doodha det har nu ikke været så svært idet jeg syntes det var ret tydeligt det Vestas var i problemer
-
Jeg tør ikke kalde bunden. Pt er marked hysterisk så alt kan nærmest ske. Udelukke den i 100 vil jeg i hvert fald ikke
-
Men ud fra div nøgletal så bør bunden være nået. Selv efter en mindre nedjustering. Så på den måde bør man købe nu
-
Men trenden er pt klart ned og det gør stærkt. Måske det vitterligt er emissions spøgeslet
-
hrmunk du skal også huske 700 mio i service oms. Og det til 15% margin
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind