Aktiesnakken — Juni 2011
-
nej ikke rigtig. Men uden ekstaordinære nedskrivninger mm så er det vel nede i niveau omkring 5-5,5 mia euro.
-
Jeg VIL også ind som jeg har skvet de sidste 18 mdr. Og det begynder da at krible i købs knappen. Men afventer
stadig lidt endnu -
doodha det har nu ikke været så svært idet jeg syntes det var ret tydeligt det Vestas var i problemer
-
Jeg tør ikke kalde bunden. Pt er marked hysterisk så alt kan nærmest ske. Udelukke den i 100 vil jeg i hvert fald ikke
-
Men ud fra div nøgletal så bør bunden være nået. Selv efter en mindre nedjustering. Så på den måde bør man købe nu
-
Men trenden er pt klart ned og det gør stærkt. Måske det vitterligt er emissions spøgeslet
-
hrmunk du skal også huske 700 mio i service oms. Og det til 15% margin
-
I princippet jo. Men det kører relativt stramt. Så man kan aldrig vide om en af bankerne kræver en bedre ballance
-
Det kan godt være i stemmer ja, men det udskyder jo bare hele problemet nogle år...læs evt. http://www.nordnetbloggen.dk/plads-til-en-korrek
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind