Aktiesnakken — Maj 2011
-
men hvis JB og SYD gik sammen efter JB skal over på bankdata så kan alt jo ske
-
Enig og evt. FIH som har været oppe at vende...
-
ja det er nævnt et par gange.
-
men jeg kan ikke forstå hvorfor JB venter med at kigge på FIH når de vil byde på AMA nu??
-
Pengeinstitutterne får travlt med Due Diligence de kommende år..
-
FIH er tungere at løfte..
-
Nu får ATP og Co. skåret FIH til og så ryger den videre..
-
men stadigvæk.. kunder er kunder, det har ikke noget med den platform man er på..
-
det bliver en vemodig dag den dag JB skal over på bankdata..
-
Det der er tilbage af AMA er jo ingen ting.. 150 kunder stod for 80% af udlån eller lign.
-
ja det er vel noget i den stil..men 30-50 t kunder og et par filialer er vel også ok..
-
Jyske overtager så de sidste 20%, minus de kunder som er smuttet..
-
Helt sikkert..
-
var det 80% af de kritiske lån...
-
jeg mener at der var snakket omkring 200-500 mio. for den gode side af knaldbutikken
-
det kan værre at JB kan få Karsten Ree som kunde

-
For 2012 forventer TDC at købet af Onfone bidrager med en omsætning og EBITDA
på henholdsvis DKK 350-400m og DKK 160-180m -
så forstår man jo pludselig godt hvorfor TDC ville give 300 mio kr
-
Ifølge TV 2s oplysninger bliver resterne af den krakkede Amagerbank solgt inden for de næste par timer.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind