Aktiesnakken — Maj 2011
-
Ingen pengeinstitutter henviser frivilligt til BRF, for så går de glip af provision/gebyr...
-
korrekt.. derfor tror jeg også de går fallit på et tidspunkt eller bliver købt op.. men tror nu ikke at det bliver JB.
-
selvom det lydder meget plausible
-
Men enig, BRF's kunder er ikke den sundeste.. Men hvis Jyske vil styrke sig selv yderligere, er det en mulighed..
-
jeg tror ikke at JB er store nok til at have egen kreditforening..
-
men hvis JB og SYD gik sammen efter JB skal over på bankdata så kan alt jo ske
-
Enig og evt. FIH som har været oppe at vende...
-
ja det er nævnt et par gange.
-
men jeg kan ikke forstå hvorfor JB venter med at kigge på FIH når de vil byde på AMA nu??
-
Pengeinstitutterne får travlt med Due Diligence de kommende år..
-
FIH er tungere at løfte..
-
Nu får ATP og Co. skåret FIH til og så ryger den videre..
-
men stadigvæk.. kunder er kunder, det har ikke noget med den platform man er på..
-
det bliver en vemodig dag den dag JB skal over på bankdata..
-
Det der er tilbage af AMA er jo ingen ting.. 150 kunder stod for 80% af udlån eller lign.
-
ja det er vel noget i den stil..men 30-50 t kunder og et par filialer er vel også ok..
-
Jyske overtager så de sidste 20%, minus de kunder som er smuttet..
-
Helt sikkert..
-
var det 80% af de kritiske lån...
-
jeg mener at der var snakket omkring 200-500 mio. for den gode side af knaldbutikken
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind