Aktiesnakken — Maj 2011
-
thure det er SÅÅÅ sandt
-
der er ingen der hører mig sige at Genmab et al. Biotek har været munter videnskab de sidste 3 år
-
FS må snart kommer ud med hvem der køber AMA
-
jeg tror sgu det bliver Jyske bank som køber AMA..
-
så bliver de en seriøst no.3 i den danske bank verden
-
det vil i hvert falde hjælpe betydeligt på forretningen i hovedstadsområdet..
-
Ikke sansynligt.. Jyske fusionerer nærmere med mindre spillere og med BRF som egen kreditforening..
-
Kristensen.. det var faktisk ikke dumt men tvivler på at JB gidder at have BRF ind, så skulle det være fordi at JB og SYD går sammen
-
BRF er den eneste realkreditforening som ikke har en direkte salgskanal..
-
RD -> Danske, Nordea KRedit -> Nordea, Nykredit-> Nykredit, Totalkredit -> en lang række banker og sparekasser, BRF->?
-
Ingen pengeinstitutter henviser frivilligt til BRF, for så går de glip af provision/gebyr...
-
korrekt.. derfor tror jeg også de går fallit på et tidspunkt eller bliver købt op.. men tror nu ikke at det bliver JB.
-
selvom det lydder meget plausible
-
Men enig, BRF's kunder er ikke den sundeste.. Men hvis Jyske vil styrke sig selv yderligere, er det en mulighed..
-
jeg tror ikke at JB er store nok til at have egen kreditforening..
-
men hvis JB og SYD gik sammen efter JB skal over på bankdata så kan alt jo ske
-
Enig og evt. FIH som har været oppe at vende...
-
ja det er nævnt et par gange.
-
men jeg kan ikke forstå hvorfor JB venter med at kigge på FIH når de vil byde på AMA nu??
-
Pengeinstitutterne får travlt med Due Diligence de kommende år..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind