Aktiesnakken — April 2011
-
de købte jo munk hosting for 60. mio i 2007...nu er markedsværdien ingenting
-
vi har brug for nyt blod, nye aktie!
-
jeg kan ikke skrive indlæg da jeg ikke har medlemskab..
-
vi gamle okser jo rundt i de samme aktier

-
selvfølgelig kan du det
-
det er freee!
-
for alle ?
-
ja selvfølgelig!
-
@Coller - Har ikke lige fulgt Diba så meget...
-
og det er endda IT måned...timing is perfect
-
hils !
-
Men de havde underskod i 2010, så den er vel ikke voldsomt interessant pt`?
-
de har lige betalt obl. lån på 500 tilbage
-
Solvensen er okay og de betalte 44 mio kr. til bankpakkerne..
-
dont do this at home kids http://www.autoblog.com/2011/04/19/video-top-gear-australia-tries-towing-a-600-ton-truck/#continued
-
I forbindelse med bankernes Q1, skal man være obs på den vil komme betaling til AMA's krak..
-
hvordan opretter jeg et indlæg..har nogle rigtig interessante mails hvad angår Nattopharma..
-
Nogle få fornuftige banker udgiftsførte dette i Q4 2010.. Resten skal udgiftføre det i Q1
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind