Aktiesnakken — April 2011
-
@Coller - Har ikke lige fulgt Diba så meget...
-
og det er endda IT måned...timing is perfect
-
hils !
-
Men de havde underskod i 2010, så den er vel ikke voldsomt interessant pt`?
-
de har lige betalt obl. lån på 500 tilbage
-
Solvensen er okay og de betalte 44 mio kr. til bankpakkerne..
-
dont do this at home kids http://www.autoblog.com/2011/04/19/video-top-gear-australia-tries-towing-a-600-ton-truck/#continued
-
I forbindelse med bankernes Q1, skal man være obs på den vil komme betaling til AMA's krak..
-
hvordan opretter jeg et indlæg..har nogle rigtig interessante mails hvad angår Nattopharma..
-
Nogle få fornuftige banker udgiftsførte dette i Q4 2010.. Resten skal udgiftføre det i Q1
-
-
ja, de har som aka siger indløst et obligationslån og så har de lovet overskud i år.... visibiliteten i forventningen om lavere nedskrivnig
-
der er en knap under fanerne der hedder opret nyt indlæg yderst til venstre
-
ninger i år er høj fordi der simpelthen ikke er flere store engagementer tilbage.... fordi de er væk eller nedskrevet
-
Fx. udgiftsførte Spar Nord dette, hvilket kostede 80 mio kr. på bundlinjen..
-
Resultatet vil alt andet lige derfor være tilsvarende større i Q1..
-
du kan også gå direkte her http://www.proinvestor.com/index.php?p=debat_newpost
-
til mg
-
ok...har lidt travlt lige for tiden med studiejob, så vil ikke være så aktiv lige for tiden..skal jo også passe porten..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind