Aktiesnakken — April 2011
-
Nogle få fornuftige banker udgiftsførte dette i Q4 2010.. Resten skal udgiftføre det i Q1
-
-
ja, de har som aka siger indløst et obligationslån og så har de lovet overskud i år.... visibiliteten i forventningen om lavere nedskrivnig
-
der er en knap under fanerne der hedder opret nyt indlæg yderst til venstre
-
ninger i år er høj fordi der simpelthen ikke er flere store engagementer tilbage.... fordi de er væk eller nedskrevet
-
Fx. udgiftsførte Spar Nord dette, hvilket kostede 80 mio kr. på bundlinjen..
-
Resultatet vil alt andet lige derfor være tilsvarende større i Q1..
-
du kan også gå direkte her http://www.proinvestor.com/index.php?p=debat_newpost
-
til mg
-
ok...har lidt travlt lige for tiden med studiejob, så vil ikke være så aktiv lige for tiden..skal jo også passe porten..
-
og så har de 164mio marketcap..... EK 487 mio... efter nedskrivnigner på tæt på ½ mia de sidste 3 år
-
og ikke mindste... balance mellem indlån og udlån!
-
tilsynsdiamanten glem ikke den!
-
har de egenkapital på 487 mio ?
-
jeg tror coller kommer med gaverne på sin egen føs´dag
-
De opfylder alle krav i tilsynsdiamanten..
-
komfortabelt!
-
Ejendomseksponering 13,6% - også tilfredsstillende
-
hvad med landbruget ?
-
Ikke noget af betydning tror jeg ikke..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind