Aktiesnakken — April 2011
-
derefter må vi forvente store aftale i functional foods som de selv forventer midt 2011..
-
masser studier også
-
meget meget af porten har du i den ?
-
har personligt 50% næsten..(skal også have solgt mig lidt ned)
-
ok..også fordi den er steget så meget..købte i 0,24 og 0,25
-
ok...skal siges jeg havde en del jeg købte i kurs 1,8..men 4 doblede i kurs 0,25 i gennemsnit

-
glemmer aldrig hvor skuffet jeg blev da de fik købstilbud på 2,8 kr..
-
og jeg få måneder senere skulle se den i 0,7.. og så 0,25..
-
ja
-
bare hav i hovedet hele tiden, at det er ren spekulation lige nu...men tror da bestemt på gode nyheder fremover..
-
mange af slagsen
-
vi skal jo tænke på at nogen bød over 100 mio. kr. dengang kasser var tom og gælden var stor..nu er gælden kun 8,5 mio. kr og der er kommet
-
20,5 mio. ekstra i kassen + en virkelig kompetent ledeldse og en bestyrelse der siger spar es
-
og en milliardær og storaktionær i form af anders udden
-
har du læst de udmeldinger peter carlson er kommer med ?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind