Aktiesnakken — April 2011
-
må indrømme det virker som galskab at den på en måned skal stige så meget når alle kunne have købt til 0,25 i emissionen... tegningsretter.
-
kostede til sidst 1 øre..der var ingen interesse.. 0,65 % blev tegnet..resten tegnede garantisterne.
-
men så længe normændende ikke vil sælge og syntes den er 5 kr. værd, kan man vel godt holde en pæn slat ?
-
patent kommer jo indenfor 2 måneder
-
derefter må vi forvente store aftale i functional foods som de selv forventer midt 2011..
-
masser studier også
-
meget meget af porten har du i den ?
-
har personligt 50% næsten..(skal også have solgt mig lidt ned)
-
ok..også fordi den er steget så meget..købte i 0,24 og 0,25
-
ok...skal siges jeg havde en del jeg købte i kurs 1,8..men 4 doblede i kurs 0,25 i gennemsnit

-
glemmer aldrig hvor skuffet jeg blev da de fik købstilbud på 2,8 kr..
-
og jeg få måneder senere skulle se den i 0,7.. og så 0,25..
-
ja
-
bare hav i hovedet hele tiden, at det er ren spekulation lige nu...men tror da bestemt på gode nyheder fremover..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind