runski - også min tanke, og derfor tror jeg ikke de er så langt i forhandlingerne..
HR det kan man så sige om alle "insiderkøb" af direktører
man bruger ikke 3 mille af egen lomme på formodninger
Her taler vi om forhold, som potentielt er gamechangende news
Nej han ved selvfølgelig ting vi andre ikke ved,det er derfor han er CEO !
For Jans skyld vil jeg da håbe at der går noget tid inden aftalen kommer
som jeg hele tiden har sagt at så længe de har GSK i r
yggen så vil det være verdens mest interessante Biotek aktie
Der kommer nok ikke aftale lige nu og et fabrikssalg har jo hele tiden ligget i papiret ?
Ja enig Runski, men for vores skyld håber jeg det kommer i dag
med GSK ryggen vil det på sigt ramme lige i plet og der vil komme verdens gennembrud på kræftvaccine
i øvrigt har han vel også ret til at købe aktier hvis han synes den er billig. han må jo også godt være langsigtet som andre Genmab-
aktionærer ofte er
Det er ikke det kurs 52 siger celsius
Havde Lisa Aktier, eller havde hun bare en masse optioner i genmab?
er hvertfald samme argument TOPO-folket bruger med SPPI........
Jans betydelige insiderkøb vil helt naturligt skærpe opmærksomheden på om orienteringen af markedet var fuldt dækkende
Faktum er ihvertfald at han har sparet omkring 600.000 på at købe efter regnskab istedet for at købe nogle dage før regnskab
Ser altså mærkeligt ud - når man sprogligt "nedtoner" udsigterne for Zalu og fabrik. Men OK det er jo bare Skjærbæk'sk
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind