Jan opkøb vil se mindre gode ud hvis der kommer aftale om zalu og fabrik idag.
Han må vel ikke handle, hvis han ved fabrikssalg er tæt på (hvis de forhandler bud?) eller hvis de forhandler zalu aftale?
runski - også min tanke.. tror der går noget tid
Kardianalpunktet vil så være om man havde interesserede eller forhandlinger som lå ud over bare interesse
Venter med at købe til efter regnskab. Et regnskab han nok vidste ville give minus på kursen. køber for 3 mill. og får aftale dagen efter.
runski - også min tanke, og derfor tror jeg ikke de er så langt i forhandlingerne..
HR det kan man så sige om alle "insiderkøb" af direktører
man bruger ikke 3 mille af egen lomme på formodninger
Her taler vi om forhold, som potentielt er gamechangende news
Nej han ved selvfølgelig ting vi andre ikke ved,det er derfor han er CEO !
For Jans skyld vil jeg da håbe at der går noget tid inden aftalen kommer
som jeg hele tiden har sagt at så længe de har GSK i r
yggen så vil det være verdens mest interessante Biotek aktie
Der kommer nok ikke aftale lige nu og et fabrikssalg har jo hele tiden ligget i papiret ?
Ja enig Runski, men for vores skyld håber jeg det kommer i dag
med GSK ryggen vil det på sigt ramme lige i plet og der vil komme verdens gennembrud på kræftvaccine
i øvrigt har han vel også ret til at købe aktier hvis han synes den er billig. han må jo også godt være langsigtet som andre Genmab-
aktionærer ofte er
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind